Sokong Plan Transformasi Negara

Sokong Plan Transformasi Negara

Tuesday 17 April 2012

Raynox for Macro Photography

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia..

Dunia fotografi sememangnya satu dunia atau hobi yang bukan murah..sekali anda terkena anda sanggup mengeluarkan ratusan ringgit untuk memenuhkan aksesori kamera anda.

Oleh itu, saya nak ambil kesempatan untuk memperkenalkan satu produk..Raynox DCR 250 khas untuk mereka yang suka mengambil gambar bercirikan makro.


Dengan Raynox DCR 250, anda tidak perlu menghabiskan duit beribu2 untuk membeli lensa khusus untuk makro, you can just mount this lens onto your own kit lens and you can start hunting for you macro 'talent'.

Dalam set ni anda akan diberi satu 49mm lens dan satu adaptor untuk mount pada lens yang berukuran 52-67mm.


Bukan saja perkenalkan...saya juga buka untuk sesiapa yang ingin membeli lens ini..kawan saya baru saja beli 10 unit dengan saya..harganya sangat murah..RM230 sahaja..tapi untuk pelajar saya kurangkan RM 220 sahaja..tidak termasuk wang untuk pos. Harga wang untuk urusan pos berlainan mengikut negeri masing2..



Cara untuk beli senang sahaja, email saya dan saya akan beri detail seperti no akaun saya dan sebagainya..pembelian dan penghantaran akan hanya dilakukan pada hari sabtu untuk memberi peluang kepada semua orang untuk order terlebih dahulu.

Untuk pelajar, emailkan gambar kad pelajar yang tertera tahun pengajian anda sekali untuk mendapat harga istimewa ini.

Harga yang saya berikan dijamin lebih murah jika anda bandingkan dengan harga dari web online lain.

Cara penggunaannya sangat mudah, anda boleh menonton caranya di sini. Saya juga ada attach beberapa gambar saya ambil guna raynox ni di bawah..fikir2kan dan jika rasa nak beli..just give me a message ok..





No comments:

Post a Comment