Sokong Plan Transformasi Negara

Sokong Plan Transformasi Negara

Monday 8 February 2010

Streamyx Uni Cool Pax

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia.

Jika ada sesiapa yang masih ingat apabila Perdana Menteri membentangkan Rancangan Malaysia Ke-10 (RMK 10), beliau menyatakan setiap orang mahasiswa akan mendapat tawaran dan potongan hebat untuk mendapatkan perkhidmatan jalur lebar atau ‘broadband’.

Oleh itu, Streamyx telah mengeluarkan satu promosi terkini khusus buat mahasiswa tahun 1 dan 2 institut pengajian tinggi awam/swasta di mana mereka ditawarkan perkhidmatan ‘broadband’ daripada streamyx dari harga serendah RM 50.

Selain itu, mereka juga akan diberikan sebuah komputer riba jenama HP (lebar skrin 10.1", memori 1 GB RAM, 250 HDD dan banyak lagi) secara percuma apabila mendaftar untuk promosi ini.


Untuk maklumat lanjut anda boleh melayari laman web promosi streamyx ini supaya segala persoalan yang timbul dapat dijawab dengan segera.

Antara sebab mengapa hanya mahasiswa tahun 1 dan 2 sahaja yang boleh memohon kerana anda akan terikat dengan kontrak selama 2 tahun sekurang-kurangnya apabila anda mendaftar untuk promosi ini.

Pada pendapat saya, ini adalah satu promosi yang baik terutamanya buat pelajar yang datang dari latar belakang keluarga yang berpendapatan sederhana dan rendah.

Ini mampu meningkatkan daya saing setiap mahasiswa serta memberi satu suntikan semangat kepada mahasiswa bahawa kerajaan komited menjaga kebajikan dan memberikan kemudahan yang terbaik buat bakal-bakal pemimpin negara suatu hari kelak ini.




Oleh itu, buat yang berminat dan berkelayakan, ayuh jangan lengahkan masa lagi untuk terus mendaftar bagi promosi ini.

No comments:

Post a Comment