Sokong Plan Transformasi Negara

Sokong Plan Transformasi Negara

Wednesday 4 November 2009

Terima Kasih Cik Hasniah

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia.



Tanggal 31/10/2009 merupakan detik terakhir buat Cik Hasniah Daud atau lebih mesra dipanggil Cik Has menabur bakti di Kolej Kediaman Pertama (ASTAR) apabila beliau dengan rasminya menamatkan perkhidmatannya sebagai penyelia ASTAR pada tarikh tersebut.

Menjadi penyelia ASTAR sejak tahun 2007, Cik Has yang juga Penyelia Penasihat bagi JKP Kenegaraan, Etika dan Patriotisme banyak membantu dalam menjayakan pelbagai aktiviti pelajar di kolej ini.

Cik Has yang juga merupakan Penolong Pendaftar di Bahagian Hal Ehwal Pelajar & Alumni (HEPA) turut banyak menyalurkan info-info berguna kepada pelajar di samping banyak membantu urusan penghuni ASTAR di HEPA.

Dengan ini, saya ingin mewakili rakan-rakan penghuni Kolej Kediaman Pertama untuk mengucapkan terima kasih yang tidak terhingga kepada Cik Hasniah atas segala jasa dan keringat Cik Hasniah selama menjadi penyelia di ASTAR ini.

Kami juga ingin mengucapkan selamat maju jaya kepada Cik Hasniah terutamanya di bidang karier Cik Hasniah dan mengharapkan Cik Hasniah akan terus sukses di masa hadapan.

Akhir kata, semoga berjumpa lagi dan jangan lupakan kami di ASTAR. Kalau dah tiba masanya, jemputlah kami ke kenduri kahwin Cik Hasniah. :)

ONCE AN ASTARIAN, FOREVER AN ASTARIAN!

No comments:

Post a Comment