Sokong Plan Transformasi Negara

Sokong Plan Transformasi Negara

Wednesday 14 December 2011

Leburlah hasrat nak Guna iPhone 4S

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia.


Baru2 ni gajet terpanas di malaysia mesti la iPhone 4S walaupun banyak mendapat tentangan daripada Samsung dan banyak produk lagi di luar sana.


Terkini digi, celcom dan maxis sudah mula mengorak langkah mempromosikan pakej masing2 yang mana iPhone 4S akan mula diedarkan pada 16/12/2011.


Tetapi mengikut pengumuman daripada digi, mereka sudahpun habis menjual iPhone 4S bagi batch yang pertama ini dah mungkin perlu menunggu lebih kurang sebulan utk restock semula.


Tetapi yang sedihnya angan2 ku untuk memiliki iPhone 4S nampak gayanya lebur akhirnya. Ini disebabkan saya masih terikat dengan digi sebab melanggan pakej idigi 138 sejak desember 2010. Mengikut kontrak kalau nak breach dalam tempoh 0-12 bulan kena bayar RM400 beb..parah parah..


Kalau nak breach dalam tempoh 13-24 bulan pula kena bayar RM150..erghh rasa mcm tak bebaloi la plak kan so aku merasakan aku perlu melepaskan angan2 ku ini..huuhu


Nampak gayanya aku kena la tunggu kemunculan iPhone 5 di masa depan kot..harap2 tahun depan boleh la tukar baru te yak..hehe..


Jadi buat rakan2 di luar sana..maxis and celcom mcm mana??

No comments:

Post a Comment