Sokong Plan Transformasi Negara

Sokong Plan Transformasi Negara

Thursday 2 February 2012

Penyakit 'Selalu Tak pasti'

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia..

Hmm pernah tak anda park kereta dan jalan lepas tu anda pikir ehh aku da kunci ke kreta sdangkan slalu lepas tutup pintu mesti dah kunci kreta tu.

Ni la yang slalu jadi kat aku ni..aku sering tak pasti dengan apa saja yang aku dah buat sebenarnya..

Bukan setakat kunci pintu kreta, kadang2 lepas mandi aku amik wudhuk pastu aku pakai baju semua aku dah xigt aku dah wudhuk belum..

Aku pnah dngar mmg ada satu pnyakit yg specific mcm ni tapi rasanya bukan alzeimer kan..

Ntah laa kadang2 aku dah jalan jauh kot pastu terigt, "eh aku da kunci ke kreta tu"..sanggup la aku patah balik jauh2 check tgk dah kunci rupanya..

Aduhaii..sedih oo kalo ada penyakit mcm ni..kdang2 tu mcm sedih je dgn diri sendiri tpi redha je dengan kurniaan Ilahi ini.

Jadi kpada yg msih ada nikmat ingatan yg kuat, syukurlah sebab Allah ni kalo nak cabut nikmat kita dengan sekelip mata saja dah hilang semua tu.

No comments:

Post a Comment