Sokong Plan Transformasi Negara

Sokong Plan Transformasi Negara

Monday 20 February 2012

Selamat 25

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia..

Alhamdulillah berkat belas kasih sayang Yang Esa, aku masih dipanjangkan umur hingga ke hari..pada semua yang mengucapkan ucapan selamat, saya amat berterima kasih pada anda semua..

Sebab nak beskan hatini..nak nyanyi la lagu happy besday..heheh..

Allah Selamatkan Aku..
Allah Selamatkan Aku..

Allah Selamatkan Muhammad Hafizzuddin..
Allah Selamatkan Aku..


Selamat Hari Jadi..
Selamat Hari Jadi..
Selamat Hari Jadi Hafizzuddin..
Selamat Hari Jadi..

Happy birthday to Me..
Happy birthday to Me..
Happy birthday to Hafizzuddin..
Happy birthday to Me..


Gambar Sekadar hiasa, saya tak penah nak beli kek utk besday saya..

Hehe..sapa yang nyanyikan tuh..trima kasih la ye..hehe

No comments:

Post a Comment