Sokong Plan Transformasi Negara

Sokong Plan Transformasi Negara

Tuesday 30 December 2008

Berita Terkini Bagi ASTARian

Assalamualaikum dan Salam Perpaduan..

Sehingga petang ini aras A300 dan aras B400 sudah boleh dihuni penghuni asalnya. Kerja-kerja menyiapkan aras E400 sedang giat dilakukan dan dijangka siap menjelang Tahun Baru nanti. Harap rakan-rakan dapat bersabar untuk sementara waktu.

Kepada sesiapa yang kehilangan barang atau kekurangan item mahupun kerosakan pada barang di bilik seperti pada kerusi, katil, langsir dan sebagainya, anda dinasihatkan untuk mengisi borang 'Maintenance Request' (MR) di pejabat secepat mungkin.

Berkenaan beberapa kemudahan kolej seperti AIA dan Surau Kolej, buat masa ini kedua-duanya masih tidak dapat berfungsi sepenuhnya. AIA sekarang masih menyimpan barang-barang seperti tilam dan almari penghuni sebelum ini dan pekerja kolej sedang berusaha mengosongkannya. Akibat kekurangan kakitangan dan atas sebab-sebab lain, AIA tidak dapat digunakan buat masa ini dan dikatakan ia boleh berfungsi sepenuhnya dalam tempoh dua minggu lagi. Berkenaan surau kolej, kerja-kerja baik pulih dan naik taraf kawasan dalam surau sedang dijalankan. Kerja-kerja ini sedang dipantau dan saya serta pihak pentadbiran sedang meminta kontraktor untuk menyiapkannya sebelum menjelang Simposium Maal Hijrah 9 Januari akan datang. Sama-sama kita doakan agar tiada aral yang melintang untuk menganggu proses menyiapkan kedua-dua kemudahan ini
Harap maklum.

Astar Is First!
UM is ONE!!!

No comments:

Post a Comment