Sokong Plan Transformasi Negara

Sokong Plan Transformasi Negara

Saturday 27 December 2008

Keadaan Semasa ASTAR

Assalamualaikum...Salam Perpaduan...

Ini adalah berita terbaru yang saya terima. Dikatakan aras A300, B400 dan E400 tidak dapat disiapkan pada waktu yang telah ditetapkan. Saya mengharapkan anda semua bersabar terutamanya pelajar siswi kerana pentadbiran kolej sekarang sedang merangka tempat yang sesuai untuk menempatkan anda. Jangan bimbang, insyaalah saya akan bawa bincang dan tiada pelajar yang akan dipindahkan keluar seperti khabar-khabar angin yang pernah ditimbulkan sebelum ini. Cuma mungkin anda akan dipindahkan ke tempat lain dalam kolej juga.

Harap anda semua bersabar dengan situasi pada masa ini untuk kebaikan kita bersama di masa depan. Saya di pihak JTK mewakili pihak pentadbiran kolej memohon maaf atas segala kesulitan yang telah berlaku. Di kesempatan ini, saya ingin mengalu-alukan kepulangan semua ASTARIAN kembali ke kolej. Semoga semester kedua ini membawa lebih kejayaan bukan sahaja untuk diri kita masing-masing tetapi juga kepada kolej kita yang tercinta. Sekian, Wassalam.

Astar is First!
UM is ONE!!!

No comments:

Post a Comment