Sokong Plan Transformasi Negara

Sokong Plan Transformasi Negara

Wednesday 29 February 2012

Jualan Pakaian & Mainan Kanak2/Bayi Online

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia..

Sekarang nih semua pon nak online..daripada bersosial, menunjukkan bakat, menambah kenalan baru hingga ke berniaga pon dah online..

Skang orang dah makin lama makin busy je ngan keja masing2 sampai nak kuar beli brg pon susah dan takde masa dan saya rasa membeli melalui online nih satu cara yang terbaik.

Tambahan kalo ada baby lak kan, uish mana nak dukung, nak sorong baby tuh membuatkan mak bapak nak shopping pon pening kepala dan mood nak bershopping pon menurun.

Kali ni saya nak promote la sebuah kedai yang diasaskan oleh abang n akak ipar aku, mereka menubuhkan sebuah perniagaan menjual baju2 kanak/baby serta mainan yang selamat dan juga educative la buat anak2 anda.
Kedai dia berpengkalan di Sabah tapi mereka juga bukak untuk tempahan melalui online melalui page Facebook mereka iaitu BabyPaws boutique..haa klik nama tu untuk layari facebook diorang..



Jadi kalau anda ada anak buah ke or anak sendiri atau anak2 kawan ke pon dan ingin membeli hadiah untuk mereka, boleh la lawat2 page facebook mereka nih..banyak barang yang menarik ditawarkan..harga plak mmg berpatutan..

Jadi ibu ibu, bapak bapak, makcik makcik, kakak kakak, abang abang, adik adik di luar sana yang rasa ingin menambahkan koleksi buat bayi kesayangan anda, boleh la layari facebook mereka eh..

So di sini saya ada beberapa gambar produk yang mereka jual..boleh la cuci2 mata ye..hehe








Happy Shopping!!!


1 comment:

  1. Thank you for your posting. It's so true what you said about parents being busy with work, family and on top of that have to do shopping. The most convenient way of buying toys/clothes for kids are online.
    Ia menyimatkan masa, kos dan sungguh mudah.
    Happy shopping!

    ReplyDelete