Sokong Plan Transformasi Negara

Sokong Plan Transformasi Negara

Thursday 29 March 2012

Ada apa dengan esok?

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia..

Aku suka sangat esok..heheheh esok adalah hari yang sangat unik sebenarnya untuk aku nih..hehehe sejarah yang mcm2 berlaku..

Esok aku cuti dri kerja..actually bukan aa sebab pe pon tapi sebab ada interview esok..kalo nak amik half day bleh je tapi alang2 tgh tak byk keja...aku cuti je laa...hehe

Kalo korang nak tau..last year pon aku cuti gak on this date..hahah aku p dentist buat gigi...erkk maknanya dah setahun..kena p buat scalling lagi nih tapi bila nak ada masa pon..adehh...hehe

Basically y i cant let this date out of my mind is that this is the date yang aku mula2 berchenta la kot..hahaha tuh bila eh..ermm...wahh lama gak aa..hahahaha..gila dah 2 digit pon jumlah tahun itu..

Masa tuh budak bangaih lagi kot..tapi ntah la mcm mana date nih bleh melekat terus dalam kpala hotak aku nih pon tatau tapi mmg tarikh tuh adalah mcm sumber inspirasi kot dlm diri nih ...padahal tak penah nak ada ape2 inspirasi pon..hahahah..

Hmm..tahun nih esok akan jadi salah satu tarikh yang memberikan kesan gak sebab aku dah lama tak p interview nih skali bagi interview PTD lak..aku rasa la aku akan dimalukan big time esok..tapi takpe maintain cool.

Aku takkan berlagak pandai tapi keyakinan itu mesti ada..kita lay low..stay cool and be awesome je depan penemu duga tuh..segala keputusan kita serah pada Allah..ada rezeki, dapat lah..kalo takde mungkin perancangan Allah bagiku di tempat lain plak..

Pastuh aku ingat nak p sambaq tripod aa plak..hehe budget 200 je rasanya ada tak eh??hehehe aku berhajat nak buat light painting aa..hehehe

Skang nih masih mencari2 gaya fotografi apa yang sesuai dengan jiwa aku..dah try landscape, macro n potrait..HDR pon nak cuba gak tuh yang beli tripod tuh gak..heheh tapi nak cuba light painting lu aa..

Yang susahnya light painting nih kena ada daya kreativiti yang tinggi..haaa nih masalah sikit..aku nih dah la daya kreativiti yang lemau..aduhhh tapi sebab nak puaskan hati gak aku tak kesah..nak try gak..mana tau leh dapat hasil yang awesome kan..


So, korang ade ke date yang dalam 1 tahun tuh korang akan kenang and remember all the time(tolong exclude korang punya besday, mak ayah nenek datuk moyang punya besday, aniversary atau apa yang seangkatannya).

Kalo ada apa salahnya kita kongsi2 sebabnya di sini kan..so sampai sini ja lu..perghh nebes lak aku nak interview esok nih..hahahah...c u all again...Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment