Sokong Plan Transformasi Negara

Sokong Plan Transformasi Negara

Saturday 31 March 2012

Light Painting..New technique To be learn..

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia..

Harituh aku ada cakap nak test2 light painting kan..so harinih aku buat aa and guess what...it was so cool and awesome...rasa puas pas dapat tuh mmg terbaek aa..

Tapi sayang aku nih mmg dilahirkan buta seni sikit so menda yang aku buat mmg menda yang cikai2 n mcm budak2 laa jugak..apa nak buat Allah tak bagi semua manusia nih sempurna..

Apa yang penting semangat nak belajar and rasa ingin tahu sebab ilmu Allah nih luas seluasnya..selagi bernyawa cedoklah sebanyak yang mungkin k..so aku share aa attemp aku harinih..korang kalo nak komen..feel free to do so aku mmg tak simpan dalam nye...















2 comments:

  1. ha2 ^_^ suka gmbar yg part nenek bukak tgn & mcm ad satu super power kua dr tgn dia :P is that ur mother or grandma?? cool..sempoi je :)

    ReplyDelete