Sokong Plan Transformasi Negara

Sokong Plan Transformasi Negara

Saturday 28 January 2012

Kisah bantu Elfira sesat di Penang

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia..

Ohh ini kisah yang agak hott aa..tah pape je tolong org sesat hot kan? Hahaha hot sbb org tu nama dia Nurul Elfira Loy, alaa yg lakon Qalesha tu..



Nak dijdikan crita aku ni skang tetibe je la suka men tweet ni kan(anyway leh follow saya @MHafizzuddin) ternampak la tweet el(nama singakatan nurul elfira loy) katanya nak p queensbay. Time tu aku ada kat giant bayan lepas so mcm dekat aku p aa queensbay..harapan nak bergambar dgn dia..hehe

Tapi sampai sana round satu queensbay tak jumpa, kuciwa dowww igt nak lucky aa mcm jumpa najwa latif hari tu..tapi xde aa selucky tu dah i guest..

Lapar nye pasal aku p membelasah lunch kat queens food market den beli tiket tgk bujang terlajak..tau pasai pa nak tgk bujang terlajak? Sebab ada fazura je kot..haha

Tapi bila start tgk citer bujang terlajak ni mmg pecah perot tak kering gusi beb..lawak dia mak aih mmg terbaik la..tak nyesall tgk..ehh kembali ke cerita asal..

Masa dok dpan pintu muvie, tgk tweet el tanya jalan ke line clear nasi kandar..perghh mmg mknan aku kot jln2 di penang ni so aku pon tweet aa dia..skali dia reply n kitaorang pon tweet mengtweet satu sama lain..mcm member lak..

Tgk2 dlm dok tweet mak dia tersalah masuk simpang..jadi dia pon minta no fon ku untuk bantuan..so bagi je la xde rasa pape pon..

Masa tu aku dlm wayang kot dok layan gelak bujang terlajak sampai menangis2 tgk ada no yg xdikenali cal..ohh sudah dia call ke ni..lari laa cpt2 kuar movie tu..(sanggup tu..)

Rupanya dah dekat diorang tapi ikut jalan yg bertentangan..so aku pon dgn slumbernya bagi la direction..sbb area town tu mmg otak aku gps terbaek la kan..haha

So akhirnya dia jumpa jugak la dengan Line Clear nasi kandar tu..ehehe rasa gembira aa menolong org ni..tak terpikir pon yg tolong tu artis kan sampai kwn aku kat twiter buat mcm kagum aku pon mcm..weeiii artis call aku kot(err 70% ckp dgn mak dia sbnarnya, kejap je dgn el pon)..siap dia tweet sumthing for me..sweettnyee..


So lepas diorang makan diorang nak ke sumwhere(dirahsiakan sbb dia xciter napa aku nk citer kan)..aku pon tolong aa bagi ptunjuk sikit2 sbb area tu aku pon blur2 tapi nak p tmpat tu ada signboars byk so aku soh follow signboard je..hhe

Aku pon follow up aa sms taya dah jumpa ke..dia tak reply mungkin sampai dah la tu kan..hahah..pastu jap je tadi dia sms aku kata dia jumpa da..n dah ada di kampung pon..i was like..rite..u r welcome..Sampai situ je la..
Al kisahnya kita buat baik kita ikhlas je la k bukan sbb ada udang sebalik batu, aku bleh je p tmpat dia nak p tu den amik gambar ke soh dia follow aku twitter ke tapi aku takde aa buat cmtu..(for ur info aku nih mmg pemalu, segan nak mampus punya org k..)

Segan la kan kita ni manusia biasa je dia plak dikalangan org glams2... So takyah la nak pp tersorong2 sangat..hehe

So akhir kata if any of u readers come to penang, give me a call/msg/tweet or whateva u can to contact me..takde hal aa nak bantu korang..aku bawak korang menjelajah sepelusok penang..kita makan puas2..hehe..

No comments:

Post a Comment