Sokong Plan Transformasi Negara

Sokong Plan Transformasi Negara

Saturday 5 November 2011

Najwa Latif in Penang...Eve of Aidil Adha

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia.



Hari ni cuti and i'm not so good in staying at home..jadi petang pas zohor tu tido mmg tak ingat dunia la...bangun pon sebab uncle nak balik dah..mamai2 p salam diorang n naik check twitter..

Bukak2 tgk ada twit najwa latif perform di Gurney..aku baru je berhajat dia perfom di Penang..nak gak layan live..tup2 dia mai..mmg Cun aa..

Drive direct p Gurney n up to red box..tgk mcm sunyi sepi je..mcm dah habis kot..agak kuciwa..tapi tup2 tgk seorang gadis kecil keluar membawa gitar yg agak besar dr dia sendrik..aku mcm eh biar betul mata aku nih..najwa latif tu..

Bak lirik CMB..otak kata jangan hati pula kata ya..aku nih dah aa segan amik2 gamba dgn org nih tapi beranikan diri..pederaih p jumpa dia aa..aku bajet dia mest ingat aku cina so aku cakap aa melayu..


Pas bergambar aku pon citer aa dgn seseorang nih and mms gambar di atas tuh, sampai dia jeles..huhu jangan la jeles ya..minat najwa latif for her talent at her young age..tak ramai yang berani expresikan diri pada umur yang sebegitu muda..



Tapi sayang tak dapat sembang panjang..nampak mcm letih je..ye aa smlm kat ASK, pagi tadi jauh jalan ke penang n petang tuh lak perform..so mmg paham aa condition dia..n satu lagi sayang..tak dapat tgk dia perform live..haizz..hope ada lagi show di Penang ye dik..


But just a reminder, jangan lupakan pelajaran ye adik najwa..SPM next year kan..be prepare and Insyaalah, nak sambung bidang seni pon takda masalah..

Last but not least..esok umat Islam akan menyambut salah satu hari lebaran yang dinanti2kan..sama ada di Tanah Haram bagi yang mengerjakan haji, di sini yang mengerjakan ibadah kurban dan tak kurang semua umumnya..

Saya dengan penuh rasa kerdil ini mengucapkan Selamat Hari raya Aidi Adha buat semua rakan dan ahli keluarga..maaf zahir dan batin...moga kita sentiasa mendapat barakah daripada Ilahi..

No comments:

Post a Comment