Sokong Plan Transformasi Negara

Sokong Plan Transformasi Negara

Saturday 12 November 2011

12.11.11 lagi bes dari 11.11.11

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia.

People all around the world is talking about 11.11.11 like its the most unique day..its sux for me

Dah lah kena siapkan keja yang byk..iso ler report ler..bla bla bla

What i really want is for 12.11.11 to come soon..why? Cause i'm gonna fly to Sabah today..

Dengan kata lain..boleh la jumpa anak buah aku serta sanak saudara di Sabah..hehe

Melarikan diri seketika dari kerja pada waktu kritikal mmg kepakaran aku..dulu lepas habis f3 shutdown aku cuti p sabah gak, tak kire dah start up ke hape ke.

Tapi apa yang betul2 mengujakan aku adalah Muhammad Faris Gabriel a.k.a MFG anak buah aku..huhu tak sabar nak main dengan dia..

So dengan ini aku conclude 12.11.11 adalah lebih baik dari 11.11.11 tapi jangan la ada sesapa yg terasa..

Contohnya beberapa kawan saya yang bernikah pada hrini..mesti la harini hari bahagia korang tapi mlm2 dekat nak masuk 12.11.11 la yang paling 'bahagia' kan..haha opss terlebey sudeyy

Selamat pengantin baru saya ucapkn pada mereka yang melangsungkan perkahwinan mereka semalam, moga berkekalan ke anak cucu.

No comments:

Post a Comment