Sokong Plan Transformasi Negara

Sokong Plan Transformasi Negara

Thursday 17 November 2011

Mau balik suda aku..

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia..

Harini 17/11/2011 banyak juga prkara2 penting yg berlaku dan bakal berlaku harini..tapi kita cakap tiga je la iaitu keluar keputusan upsr, plawanan bola sepak sukan sea n i hate most is..mau balik penang suda aku..

Harini adik2 kecik kita pasni beremosi ye la nak dapat result peperiksaan terbesar diorang aa katakan..yg kita ni takyah ckp la..dpt result tu da macam..wat dee..hehee

Pasti ada yang tawa gembira mahupun tangis sedey tapi tak kurang yg blur semacam je sebab yg dlm pikiran diorang apa aku dpt aku masuk seklah mngah jugak..

Buat yang berjaya tahniah saya ucapkan dan pada yg kurang bnasib baik, cuba lagi peperiksaan yg mendatang.

Tak lupa tahniah juga pada Terengganu kerana menjadi negeri yang paling cemerlang dalam mendapat keputusan upsr terbaik selama 11 tahun.

Bagi peminat sukan umumnya dan bola sepak khasnya malam ni mest yang dinantikan sebab malam ini bola sepak sukan sea kumpulan A menemukan indonesia bertemu malaysia.

Kedua2 pasukan ini ada kelebihan dan kekurangan masing2 tapi jika pasukan malaysia tidak memperbaiki taktikal serta mutu permainan mereka, mereka pasti tenggelam dengan sorakan gemuruh penyokong tuan rumah.

Apa yang penting sudah semestinya mentaliti pemain kerana jika mereka gagal mengawal emosi sudah tentu mereka 'menang', menang pungutan kad merah.

Oleh itu rakyat malaysia..jom kita sumbangkan semangat dan doa buat pasukan harimau muda kita agar mereka mampu menjinakkan garuda muda sekaligus melangkah ke separuh akhir.

Akhir sekali ni yang aku tak suka ni..esok aku kena balik dah..demmm tak puas lagi kot nak manja2 dgn faris..

Aku kena balik esok sebab hari sabtu dan ahad ni ada penilaian untuk masuk PTD..ermm harapnya pengorbanan ku ini membuahkan hasil di masa depan..

So i guess thats all i can write for today..and i hope to be back here in Sabah soon..kinabalu is waiting for me..huhu

No comments:

Post a Comment