Sokong Plan Transformasi Negara

Sokong Plan Transformasi Negara

Monday 14 November 2011

Baby Faris da sihat..

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia.

Alhamdulillah syukur ke hadrat ilahi, harini Insyaalah Faris boleh kuar dri hospital..yea yea..

Selepas dua hari bermalan bawah cahaya uv..faris da disahkan tahap kekuningannya di bawah paras normal(bawah or lebih kurang 200 kot).

Jadi lepas ni boleh la faris balik n cadangnya nak balik Papar nanti jumpa tok nek dia di kampung..hehe

Papar mmg bes, suasana yang aman damai dan persekitaran yang bersih sebenarnya sangat untuk baby faris.

Tapi katanya duduk sampai petang je..hehe takpe la janji faris boleh gak hirup udara segar kampungnya..

Ha just to share, aku ni sejak kecik mmg tak penah dukung baby sbb tok aku kata aku ni kasaq.

Selama 24 tahun aku hidup ni..aku cuma main dr jauh je baby2 ni..cuit pp..main tgn dan korang paham2 je la kan..

Tapi harini aku pecah rekod aku dengan faris..dulu dgn baby damia pon tok aku kata aku boleh dukung da tapi aku yg tak berani..

Tapi dgn faris rasa nak plak..so apa lagi..berjaya jugak aku dukung dia..hehe

Sib bek dia tido je tapi ada aa skali dua dia merengek tadi tapi dgn jayanya aku buat dia tido balik..haha

So lepas ni aku bercita2 nak azan kan baby lak..so sapa2 perlukan perkhidmatan ni jgn segan silu cari aku..free of charge je..ikhlas demi Allah.

So i end my entry with a memorable picture taken by my brother..

No comments:

Post a Comment