Sokong Plan Transformasi Negara

Sokong Plan Transformasi Negara

Monday 7 November 2011

Kelahiran Anak Abang Haris..I'm offically a Pakcik!!

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia.

Tanggal 11 Zulhijjah 1432 bersamaan 7/11/2011 lebih kurang jam 10.59 pagi, lahirnya seorang insan baru ke dunia ini. Anak yang dinantikan dengan penuh kesabaran oleh kedua pasangan ibu bapa akhirnya menjenguk alam nyata. Allahhu Akbar, Alhamdulillah syukur padaNya yang memudahkan perjalanan kelahirannya dan menjaga keselamatan ibunya.

Tahniah buat abang ku, Haris Jeffrey dan isteri Kak Fatimah atas kelahiran bayi lelaki comel ini. Bayi yang lahir seminggu lebih awal dari due datenya keluar dengan sempurna, berat yang dikhabarkan adalah 2.75kg.

Kelahiran normal baby ini diharapkan akan menambahkan lagi seri rumah tangga abg dan kakak dan dengan harapan anak ini bakal membuka seribu satu peluang tak kira dari rezeki mahupun keimanan anda masing-masing.

Nama baby baru ini belum dipastikan lagi tapi apa yang aku dengar, Muhammad Faris, Insyaalah..Moga Muhammad Faris akan menjadi insan yang terpuji di sisi Allah dan menjadi manusia yang berjaya di dunia dan akhirat.

Bismillah ir Rahman ir Rahim, Ya Allah Engkau berkatilah anak kecil ini, Engkau berikanlah Rahmat dan kasih sayangMu padanya Ya Allah, Engkau paculah dia ke jalan yang benar jalan yang Engkau Redhai Ya Allah dan Engkau palingkan dia dari jalan yang Engkau murkai Ya Allah. Jadikanlah anak kecil ini anak yang soleh, beriman, rezeki yang melimpah ruah dan berakal cerdik agar dapat Dia tempuhi kehidupan dunia yang melalaikan ini dengan selamat Ya Allah, hanya Engkau yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.. Amin...























Akhir kata..tahniah abang dan kakak..for your newly born son just made me UNCLE!!..

No comments:

Post a Comment