Sokong Plan Transformasi Negara

Sokong Plan Transformasi Negara

Thursday 5 March 2009

Game Menghina Kalimah Allah

Assalamualaikum dan Salam Perpaduan


Artikel berkaitan dengan Guitar Heroes 3, permainan yang menghina kalimah Allah telah dipaparkan dalam artikel blog penulis pada 13 Disember 2008. Baru-baru ketika salah seorang rakan penulis membeli Blackberry, beliau telah terperasan Guitar Heroes 3 ada dimuatkan bersama dalam perisian Blackberry (gambar atas). Tidak cukup dengan permohonan menggunakan kalimah Allah pada Herald Tribune, dalam telefon bimbit pun sudah ada game yang menghina kalimah Allah.



Lihatlah bagaimana paparan kalimah Allah ini telah dijadikan paparan lantai dan kemudian dipijak oleh makhluk yang berupa "syaitan" bermain gitar. Sungguh biadap game ini. Game ini dibangunkan oleh syarikat Neversoft dan dikeluarkan oleh Activision dan RedOctane. Neversoft adalah sebuah syarikat pembangunan video game yang berpangkalan di Amerika Syarikat. Dipunyai oleh Joel Jewett (berasal dari Montana, Amerika) bersama dengan Chris Ward dan Mick West. Chris dan Mick kedua-duanya berasal dari Yorkshire, England.


Jika kita tidak teliti, kita tidak akan perasan paparan kalimah Allah SWT ini. Pada sesiapa yang membeli Blackberry dan ada dimuatkan bersama dengan permainan ini, silalah remove game ini dari Blackberry anda. Sungguh halus permainan golongan Yahudi dan Nasara untuk menyesatkan orang Islam. Waspadalah kita. Sila sampaikan berita ini kepada sahabat seagama dengan kita. Tiada kompromi lagi dalam soal ini, sila buang game ini.

*Rujukan: http://anginperubahan.blogspot.com/2009/03/game-menghina-kalimah-allah-dalam.html

No comments:

Post a Comment