Sokong Plan Transformasi Negara

Sokong Plan Transformasi Negara

Sunday 10 May 2009

Selamat Hari Ibu, Khas Untuk Mama

Assalamualaikum dan Salam Perpaduan

Hari ibu yang sering disambut pada hujung minggu kedua bulan Mei setiap tahun kunjung tiba lagi pada tahun ini.

Walaupun ada beberapa pihak yang menyifatkan hari-hari seperti hari ibu, hari bapa dan sebagainya adalah disebabkan keruntuhan institusi kekeluargaan di negara-negara tertentu, ini tidak bermakna kita tidak boleh meluahkan rasa kasih dan penghargaan kita pada ibu kita pada hari ini.

Akan tetapi, ini bukan satu-satunya hari anda menunjukkan dan memberikan kasih sayang serta penghargaan pada ibu anda kerana setiap hari mempunyai keistimewaan sendiri apabila anda masih punya ibu dan bapa anda.

Oleh itu, saya dengan penuh kasih sayang ingin mengucapkan selamat hari ibu kepada Mahani Bt. Md. Noor, kerana membesarkan dan menyayangi saya selama 22 tahun ini.


Mamaku


Seorang ibu yang tabah tanpa seorang yang bergelar suami di sisi mampu mengharung onak dan duri untuk membesarkan dua anaknya yang tercinta ini.

Terima kasih mama, sesungguhnya saya akan mencuba sehabis baik untuk membalas jasa mama walaupun sebaik mana percubaan saya, belum mampu menyangi pengorbananmu, hanya Allah yang mampu membalas segala-galanya.

Ya Allah, Kau ampunkan dosa ibuku. Ya Allah, panjangkan umur dan murahkan rezekinya. Ya Allah, sesungguhnya hanya Engkau Yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani..I LOVE U MAMA!

No comments:

Post a Comment