Sokong Plan Transformasi Negara

Sokong Plan Transformasi Negara

Tuesday 21 April 2009

Isu Penginapan Penghuni Senior sesi 09/10 Selesai

Assalamualaikum Dan Salam Perpaduan

Senarai nama kedua bagi penghuni yang layak menghuni kolej bagi sesi depan telah dikeluarkan semalam oleh pihak pentadbiran dan telah ditampal di papan notis bersebelahan dengan Pejabat Am Kolej.

Sekalung tahniah dan syabas kepada hampir kesemua penghuni sesi ini yang berjaya menginap bagi sesi hadapan di Kolej Kediaman Pertama. Setinggi-tinggi ucapan terima kasih juga kepada pihak pentadbiran yang sangat memahami situasi para penghuni di kala minggu-minggu yang memeritkan ini.

Kami di pihak JTK faham akan kegusaran anda setelah senarai pertama keluar, kerana bukan mudah untuk hidup di luar dengan keadaan kegawatan ekonomi yang dihadapi negara serta tempiasnya dirasai oleh kita sendiri buat waktu ini.

Oleh itu, saya ingin mengingatkan kepada yang berjaya mendapat tempat agar membuat pengesahan untuk tinggal di kolej pada sesi hadapan di pejabat am kolej selewat-lewatnya 8 Mei 2009.

Jika anda gagal berbuat demikian, anda dianggap tidak berminat untuk menghuni dan nama anda akan digugurkan daripada senarai itu bagi memberi peluang kepada orang yang lebih memerlukan.

Kepada 37 orang yang gagal mendapat tempat atau kepada mana-mana bekas penghuni yang ingin terus menghuni di kolej padas sesi depan, sesi rayuan akan bermula pada 22 April 2009 dan anda boleh mendapatkan borang rayuan tersebut di pejabat am kolej.

Saya ingin memberi peringatan kepada mana-mana yang telah layak menghuni pada sesi depan agar terus menyertai dan menyokong projek-projek kolej mahupun peringkat universiti agar anda tidak perlu gusar seperti yang berlaku pada sesi ini.

Saya berharap lebih ramai yang menyertai program-program besar seperti SUKMUM dan FESENI sekaligus mewakili dan mengharumkan nama ASTAR di peringkat UM.

Anda menyertai projek-projek bukan untuk mencatat nama sebagai AJK atau peserta sahaja, akan tetapi anda perlu menyertai sesuatu projek atau acara dengan bersungguh-sungguh dan memberi 100% komitmen bagi membolehkan anda dikenali bukan sahaja oleh pengarah dan pimpinan JTK malah oleh pihak pentadbiran sendiri.

Akhir kata, saya berharap anda berpuas hati dengan keputusan ini dan dapat meneruskan pembelajaran anda seperti biasa bagi menempuh minggu peperiksaan ini.


KEBAJIKAN PENGHUNI KEUTAMAAN JTK ASTAR

ASTAR is FIRST!
UM is ONE!!!

No comments:

Post a Comment