Sokong Plan Transformasi Negara

Sokong Plan Transformasi Negara

Friday 16 January 2009

Amerika : Jangan Kau Pijak Bumi Malaysia!!

Assalamualaikum dan Salam Perpaduan..

Baru-baru ini dalam sebuah mesyuarat Jawatankuasa Senat AS telah mendakwa yang ada pegawai kerajaan Malaysia memeras ugut wang daripada pendatang asing dan terlibat dengan penyeludupan manusia di sempadan negara. Walhal ini bukan kali pertama, kita pernah dituduh sebagai antara negara yang mendagangkan manusia di peringkat antarabangsa tanpa usul periksa oleh kroni dan proksi yahudi laknatullah ini. Apakah sebabnya mereka melemparkan tuduhan begini?

Negara kita telah diiktiraf kerana mempunyai kumpulan penguat kuasa yang cekap dan terbaik di rantau Asia ini. Jika benar jenayah antarabangsa ini sedang berjalan di negara kita, tak mungkin ia tidak dapat dihidu pihak berkuasa. Adakah mereka di rasuah? Saya tidak nafikan ada segelintir yang masih mengamalkan korupsi tetapi masih ramai lagi pegawai yang jujur serta berintegriti dalam menjalankan tanggungjawab. Kita tidak mempunyai masalah jika orang luar ingin menegur dan memberi informasi jika ia benar berlaku. Tetapi apa hak mereka nak masuk ceroboh dan buat soal siasat sendiri di negara kita yang merdeka ini.

Saya dengan ini menentang sekuat-kuatnya campur tangan pihak Amerika dalam soal keselamatan dan politik negara kita. Mereka harus dicegah dan dijauhkan daripada pentadbiran negara kerana mereka boleh diibaratkan virus-virus keamanan. Apa yang ada pada nama ‘polis dunia’ jika keganasan Isreal di Palestin dihalalkan malah menyokong tindakan keji yahudi laknatullah.

Betulkan saya jika fakta saya ini salah, tiap negara yang mana buminya dipijak Presiden Amerika adalah antara sasaran seterusnya bagi Amerika untuk dijajah mahupun diserang dengan tanpa belas kasihan seperti apa yang telah berlaku di Iraq, Iran dan negara Islam yang lain. Oleh itu, mari kita semua raykat Malaysia terutamanya Sumat Islam negara makmur ini bersatu untuk menidakkan agenda seterusnya Amerika bagi menjajah negara ini. Negara kita sudah merdeka dan saya tidak mahu anak cucu saya tergadai maruah akibat kita yang berpecah belah. Kita perlu halang kemaraan Amerika ke pelusuk Asia ini teutamanya Malaysia bumi bertuah yang kucintai.

Oleh itu, saya menyeru pemimpin negara, baik kerejaan mahupun pembangkang agar bersatu hati dan menyuarakan hanya satu pendapat supaya kita bebas daripada pemantauan Amerika sebagai sasaran mereka seterusnya. Teguhkan pendirian anda, tingkatkan semangat patriotik anda dan bersama-sama kita usaha dan gerakkan negara kita ke satu tahap yang lebih baik, aman dan sejahtera.

No comments:

Post a Comment