Sokong Plan Transformasi Negara

Sokong Plan Transformasi Negara

Wednesday 21 January 2009

Sempena Cuti Pertangahan Semester 2 08/09

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Pengumuman kepada semua ASTARIAN, sebelum ini anda diminta menyimpan semua barang anda ke dalam stor di setiap aras anda. Akibat banyak rungutan, pihak JTK sudah menghantar surat dan berbincang dengan pihak pentadbiran kolej. Hasilnya anda tidak perlu risau akan stor lagi kerana anda dibenarkan menyimpan barang anda di dalam almari masing-masing dan digalakkan anda membawa pulang bersama anda barangan berharga.
Ini kerana masih ada pekerja asing yang akan berada sekitar kolej ditambahkan lagi dengan peserta DTA dan ASCI yang akan menginap di kolej kita pada tempoh cuti ini.
Keselamatan barangan anda adalah tanggungjawab diri sendiri dan pihak kolej tidak akan bertanggungjawab atas sebarang kehilangan barangan peribadi anda. Anda dinasihatkan untuk mengunci almari anda untuk keselamatan. Harap maklum.

ASTAR is FIRST!
UM is ONE!!!

1 comment:

  1. bagus..tq sebab suarakan benda ni pada pentadbiran..itu yang kita mahu sebenarnya, simpan dalam loker dan xpelu stor..penggunaan stor sedikit sebanyak menyusahkan pelajar dan terpaksa bua kerja dua kali org tua2 kata..

    zulcar9

    ReplyDelete